Monday, July 17, 2017

17.07.17 DAN JAMUAN RAYA

Assalamualaikum
Salam sejahtera buat semua (:

Cantik kan tarikh hari ini? Semoga hari-hari kita pun cantik juga sentiasa Insyaallah.

Harini office aku di Aras 6 ni buat Jamuan Makan-makan kiranya open house sempena Hari Raya Aidilfitri. Makan-makan bercirikan potluck dan aku ditugaskan di bahagian dessert. Eh sebenarnya volunteer je sape-sape nak bawak apa-apa pun. Bebas je. Lagi puas hati kan? Aku bawa brownies dan puding karamel.

Jamuan ni terbuka untuk semua warga jabatan, kami jemput sekali cleaner, pak guard, makan lah puas-puas, sedap tau kitorang masak! Ada nasi dan lauk pauk, Laksa Sarawak, Soto, Sate, Pulut kuning, Rendang, Mushroom soup, buah-buahan. kuih mueh, kek lapis, dadih, puding, brownies, cocktail, cendol, dan macam-macam lagi. Tapi laju betul habis. Tak sempat nak bungkus bawa balik rumah. haha!

Bila buat majlis mcm ni, kita boleh tengok karenah manusia. Aku kan suka memerhati. Ade yang jenis suka mengarah, ade yang jenis kalut, dan macam-macam lagi. Aku? Aku pilih untuk berada di kalangan majoriti je. haha

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Semua pun beri kerjasama seperti yang diharapkan. Semoga kami dapat anjurkan lagi jamuan ni pada tahun depan lagi. InsyaAllah..

p/s: bos, thank you for tudung Arianj. We love it so much. haha. Wish kat sini macam la bos baca blog ni. kuikui

No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers