Saturday, February 22, 2014

Strangers with memories

Assalamualaikum 
Salam sejahtera :) 

19.2.2014

Masih terngiang kata2 kau pagi2 buta tu.
.......dengan suara yg tak berapa nak keluar tu, kau buat satu pengakuan.

Well.. macam mimpi.

Menangis? Tak.. aku tak tau sebenarnya yg aku sangat kuat :)

Terkejut?
Yes. and sangat terkejut. Sebab ape? sebab tindakan kau drastik dan tiba2.

Kecewa?
Tipulah kalau aku cakap tak. Tapi slow2 rasa tu akan pergi. InsyaAllah

Benci?
Tidak sama sekali. Boleh ke benci seseorang yg pernah buat aku bahagia.

Memori?
Macam yg pernah kau cakap dulu, selagi kau x hilang ingatan, kau takkan lupa. Sama mcm aku. cuma situasi yg akan berbeza..



....dan aku ingat susah sangat nak lepas. Tapi xlah susah mana. Tanpa kau takde ape yg akan berubah. Aku tetap aku yg dulu. makin kuat makin tabah Dan haruslah makin berhati hati dgn semua perkara. You are now stranger with memories. -THE END-

Monday, February 3, 2014

Ujian

Assalamualaikum..

Saat ni aku rasa lemah. Aku rasa sakit. 
Diam..itu je yang  termampu..

Doa dan twakkal atas ape yg terjadi dalam hidup. mcm mimpi. Sakit yang entah bila akan sembuh. Bukan aku tak memahami.. bukan aku salahkan takdir dan bukan aku menidakkan perancangan yang tuhan aturkan..

Cuma ujian ini buat aku sedih. 
Tapi dlm sedih tu semakin hari aku semakin kuat.
Aku tau semua ni ada hikmah. Hikmah yg indah cuma aku belum nampak lagi.

Bersabar syuhada :')
Sebaik baik perancangan telah DIA aturkan..