Monday, December 14, 2015

Galau

Kecewa.
Entah kenapa.
Dalam tahun 2015.. inilah kali pertama aku rasa macam ni.

Jangan tanye ape sebabnye,
Entahlah. aku tak tahu. pusing !

Aku rasa insecure sangat.
Semua benda rase mcm tak kena.
Benci!

Tiba-tiba,
aku rasa mcm takde siapa yg sayangkan aku
takde siapa pun yg pedulikan aku
Aku mcm kena jaga hati sendiri.

Ah..
meluat aku dengan perasaan ni.
Aku nak tido, cuba lupakan semua ni
nak mimpi indah-indah..
tapi kalau dalam mimpi pun sakit hati?

Aku nak buat apa lagi?

noktah.