Monday, June 23, 2014

Good night(:

The best love is...



.... the one that make you a better person, 
without chnging you into someone other than yourself (:



Good night 


Tuesday, June 17, 2014

Hai awak!

Assalamualaikum..

Entri pendek khas untuk kesayangan saya,

Hai awak,
Tak tahu kenapa susah nak tunjukkan rasa bila kamu ade depan mata
mampu senyum..senyum.. dan senyum lagi je
tapi dalam hati dah melompat lompat suka dah tak berhenti.. hihi ^^

Hai awak,
kamu selalu akan jadi orang penting dalam hidup ni. insyaAllah

terima kasih untuk semua.
dan semoga berjaya untuk kerjaya baru,
Semoga kuat dan tabah selalu

dulu sendiri..
so sekarang..
ape yang datang kita hadap sama sama okay!




imy.




Thursday, June 12, 2014

kesayangan

Assalamualaikum..
Salam sejahtera (:

Sekarang di Nilai, menghitung detik nak pulang ke bandaraya Kuala Lumpur. 

KL ? 
dah setahun pun.
Tempat yg penuh suka penuh lagi duka. Macam macam dah jadi. Jadi macam dalam sekelip mata je.Tapi aku berterima kasih sebab diberi rasa pahit hempedu tu. Terima kasih bg sesiapa yg berkenaan, kalau tak sebab dia.. mungkin smpai sekarang aku terus terperangkap kan. Mungkin smpai sekarang aku tak dapat keluarkan diri dari semua rasa tu. Dan sekarang aku rasa lain.. rasa bebas dan rasa bahagia. Aku suka rasa ni.

Betul lah orang cakap, setiap yg berlaku ade hikmahnye. Aku akui tu ..  **senyum..

Hai 880110
terima kasih sebab datang tiba tiba dalam hidup aku. Datang dan bawa pelangi dalam hati.Tak pernah terfikir, tak pernah terjangka langsung. Datang saat aku dah boleh terima segalanya, datang di masa aku dah jadi makin kuat. Datang masa hidup aku dah semakin berseri. Datang selepas aku dah belajar menepis rasa sunyi tu. Datang bila aku rasa dah sedia nak terus langkahkan kaki ke depan. harapnye ini yg terakhir. Noktah.

Semoga rasa yg indah ni smpai ke akhirnya ^^

880110 yang selalu dihati,
Good luck untuk rezeki yang baru ni, semoga dapat jalan kan tugas dengan tenang dan tabah in the future. Nak gtau yg awak nampak segak dengan kemeja pink tu. tak tipu tahu :p




Ya Allah, andai ini jodoh, permudahkanlah..






Thursday, June 5, 2014

Future

Asslamualaikum..
Selamat petang (: 

Hai hati, ape khabar harini?
Semoga terus kuat macam selalu (:

Dah masuk bulan jun. Dah masuk pertengahan 2014. Dah nak masuk Ramadhan. Dah genap setahun kerja dekat Icon. Dah macam macam pun yang jadi. Maaf sebab terpaksa hilangkan diri kejap sebab tangan gatal nak menaip. Macam macam yang nak ditaip. Macam macam yang nak diluahkan. 

Harini hari khamis, dan harini hari cuti. Macam biase, di Nilai untuk menghabiskan masa bersama kesanyangan semua. Malam nanti buah hati baru nak smpai dari Kedah. Walau x pernah jumpa tapi rindu sangat rasa. Dah smpai rase nak peluk cium berkali kali, Harap xde sape yg jeles. hihi  (:

Hari hari yang berlalu rase makin indah. Mungkin akan terus indah kalau terus fokus kedepan tanpe menoleh ke belakang kan? Kata orang tu nak permanently delete semua yang lepas lepas. Siape? ade la org tu kan. Dan aku harap ape yg aku ternmpak aku takkan nmpak lagi. Aku harap ape yg aku pernah rase, xkn berulang lagi.

Kadang kadang rase gembira, rasa confident je nak hadap semua yg ade di depan. Kadang kadang semngat dan tak sabar nak lawan cabaran mase depan..

tapi..lumrah lah

bila datang semngt tu, tiba tiba rase down yg teramat. rasa rendah diri yg melampau. 
Sampai kadang kadang rase terlalu bnyak kekurangan smpai rase  tak layak untuk sesiapa pun.
Kadang smpai rase nak hilangkan diri lama lama, nak tengok ade tak orang yg perasan.

Ish, dah. Makin lama makin mengarut. 
Tulah, sape suruh tinggalkan aku sorang sorang kat sini. kan dah melalut. dah cakap berbelit belit lagi. 

Hai orang pantai timur, semoga sihat di kg halaman. Masih berbaki 4 hari ^^  Separuh semngat dah terbang dekat pahang sane. Hati memng dah dibawa sekali. Jage hati baik baik wahai pemberi semangat (:






dear future,
imy