Saturday, October 23, 2010

pulang ke lendu

Assalamualaikum.
Salam sejahtera


Salam,hye. suda lama x menulis di sini. bukan sbb study week ya, tp sbb usb modem nie rosak :D tadi mase beli brg mknn kt mydin sempatlah g kedai bangla handphone, beli jap usb tuk modem nie. RM20. sgt2 mahal! rayuan saya untuk minta kurang tidak dihiraukan ye. sungguh sadis sekali.

haritu de ular tedung besau kat tepi umah. die lalu mase ibu sedang menyapu di situ. sungguh mengerikan. tapi berjaye di bunuh oleh cik awe. sungguh bahaya, besar sungguh ular tersebut. lau makan orang pon bole tuh!

esok, sabtu saya akan pulang ke lendu. untuk teruskan perjuangan study nie. di rumah susah sgt nk tumpu study. asik ke dapur je kaki ni melangkah. perut pule asik lapar je sentiasa bile ade kat rumah. perut nie pon da jadi mcm belon juge. hehe . oleh sbb ni sgt penting untuk balik awal ke lendu. saya kena stdy hard la nmpknye~xpe2, nadia n kak fariza pon da balek umah tu :D

bile da duk lame kt umah, terase berat hati plak nak tinggalkan rumah. ish3, ngade2 eh syu!! ok lah, stop di sini. sy perlu tido. bye. salam =)

No comments:

Post a Comment