Tuesday, September 28, 2010

test

Assalamualaikum..
salam sejahtera buat semua :)



salam,hye. hari ni dah dapat kertas test Finance dgn CASEA. kan da agak,mengecewakan sungguh result test2 tersebut. Finance LULUS alhamdulillah, tapi test CASEA fail..diulangi fail. ish, ape nk jadi dgn kamu nie syuhada. dapat markah tertinggi bagi golongan yg fail. sikit lagi nak lulus. haru sungguh. tp cuma 9 org je pun yang lulus. xpelah. salah saya sebab study saat2 akhir. lgpun sebelum test haritu saya ade presentation DA. saya ne prepare dan study dalam masa yg sama.mana lah tak terkejar-kejar masa. ok, xpelah syuhada. belajar dari kesilapan. semoga saya sedar di lain hari.

*****


Tadi masuk kelas CASEA lmbt lg, masuk2 je miss suruh present. aduh! dah la tak prepare. kenapa lah miss pilih group kami present dulu? nasib baik semuanya berjalan dgn lancar. alhamdulillah.

****
esok saya ade test DA. sepatutnya test nie hari jumaat.tapi memandangkan test 2 CASEA dis jumaat juge, saya minta izin puan buat awal. sy nak fokus belajar. alhamdulillah puan izinkan. jadi esok saya,wani dan atiqah akan ambil test DA awal daripada budak budak lain.

Till next entry






No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers