Thursday, November 29, 2012

Congrats on your wed sygs

Assalamualaikum..
Selamat petang :)

 Alhamdulillah..dua orang lagi sahabat dah selamat diijabkabulakan.. 

Zaty Arifin (16.11.12)

Dulu waktu masuk TERT, Org pertama yg aku kenal dia nilah. sebab katil kitorang sebelah2 je.. Masuk2 kemas2 barang terus ajak die ni p pusing2 TERT.  Sejak dari tu kami jadi rapat.. geng tido dlm kelas, tak buat homework, duduk belakang sekali dlm kelas. Sebenarnye banyak kenangan aku dgn iejat ni. Terlalu byk sgt smpai aku dah x berapa nak ingat dah. HAHA. Macam x percaya kan, kawan yg dulu bersama   pillow talk waktu malam sebelum tido lepas waktu prep, yg bersama cerita tentang kisah cinta, crush, admire, dan segalanya soal hati dan jiwa dah nak kawen.Tapi lepas sekolah je masing-masing sibuk dengan urusan masing-masing, jadi bila jumpa balik rasa mcm pelik sikit lah. Kan iejat kan? tapi aku doakan semoga kau selalu menjadi isteri yg solehah dan bahagia di samping suami hingga akhir hayat. 



Finas(23.11.12)

Finas pun kawan dari TERT jugak, seorang yg sgt baik, sopan, rajin, lemah lembut tapi kekadang ade mase gila-gila jugak die ni. sebenarnye memang merancang nak pergi nikah Finas kat Melaka, dah siap plan dgn ayon bagai. tapi ade tugasan kat shah alam ni yg tak dapat die elakkan. Maaf ye Finas, semoga menjadi isteri yg solehah dan dirahmati Allah. Insyaallah.


dan...aku menunggu pulak hari bermakna gadis-gadis manis berbaju pink di bawah ni. sape dulu pasni? ekeke. Aku? masih merancang dan perancangan tu masih jauh lagi :)





Post Pilihan

randomposts

Followers