Thursday, June 5, 2014

Future

Asslamualaikum..
Selamat petang (: 

Hai hati, ape khabar harini?
Semoga terus kuat macam selalu (:

Dah masuk bulan jun. Dah masuk pertengahan 2014. Dah nak masuk Ramadhan. Dah genap setahun kerja dekat Icon. Dah macam macam pun yang jadi. Maaf sebab terpaksa hilangkan diri kejap sebab tangan gatal nak menaip. Macam macam yang nak ditaip. Macam macam yang nak diluahkan. 

Harini hari khamis, dan harini hari cuti. Macam biase, di Nilai untuk menghabiskan masa bersama kesanyangan semua. Malam nanti buah hati baru nak smpai dari Kedah. Walau x pernah jumpa tapi rindu sangat rasa. Dah smpai rase nak peluk cium berkali kali, Harap xde sape yg jeles. hihi  (:

Hari hari yang berlalu rase makin indah. Mungkin akan terus indah kalau terus fokus kedepan tanpe menoleh ke belakang kan? Kata orang tu nak permanently delete semua yang lepas lepas. Siape? ade la org tu kan. Dan aku harap ape yg aku ternmpak aku takkan nmpak lagi. Aku harap ape yg aku pernah rase, xkn berulang lagi.

Kadang kadang rase gembira, rasa confident je nak hadap semua yg ade di depan. Kadang kadang semngat dan tak sabar nak lawan cabaran mase depan..

tapi..lumrah lah

bila datang semngt tu, tiba tiba rase down yg teramat. rasa rendah diri yg melampau. 
Sampai kadang kadang rase terlalu bnyak kekurangan smpai rase  tak layak untuk sesiapa pun.
Kadang smpai rase nak hilangkan diri lama lama, nak tengok ade tak orang yg perasan.

Ish, dah. Makin lama makin mengarut. 
Tulah, sape suruh tinggalkan aku sorang sorang kat sini. kan dah melalut. dah cakap berbelit belit lagi. 

Hai orang pantai timur, semoga sihat di kg halaman. Masih berbaki 4 hari ^^  Separuh semngat dah terbang dekat pahang sane. Hati memng dah dibawa sekali. Jage hati baik baik wahai pemberi semangat (:






dear future,
imy 



3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. In shaa Allah syg. :)
    Just keep praying for the best. ;)

    ReplyDelete