Hi, belum sempat nak update header baru. Blog berkaitan kehidupan seorang Asyiqin.



Friday, June 12, 2015

Kisah Safi Rania Gold

Assalamualaikum..

Nih nak cerita kisah semalam.

Dialog 1:

"Puan, kulit muka puan bersih ye, pakai ape?"

'saya pakai Safi Rania Gold la kak. Hadiah hantaran harituh.'


Dialog 2:

"Puan, kulit puan cantik la, yela sebab bila berisi dia mengembang nampak cantik pulak"

' Mekaseh kak, mmng sy cantik hari- hari kan. hihi'


Hahaaaaaaaa. yang no 2 tu tak taulah pujian ke perlian nih. Tapi aku anggap je tu pujian. Dorang kata bila aku berisi ni kulit makin cantik, berseri-seri, sampai ramai orang tersilap ingat aku pregnant. Kalau nak kata produk memang pakai Safi Rania Gold je pun. Pakai Gel Pencuci muka, Losyen minuman, serum, krim pelembab siang dan malam dan jugak krim kecantikan. Memang dari diploma pakai produk Safi je pun, sebab dipengaruhi oleh Nadia, roomate dulu. Sebab kulit dia bersih and smooth je. Nadia pun sekarang tengah mengira hari nak bersalin je tuh. Rindu kan zaman dulu-dulu, sebab ape yang kau buat cuma study, tido, gossip, dating dan lepak-lepak. Huh.

Nah, kalau nak kulit macm aku pakai la Sari Rania Gold. kuikui


image : dari google 



Sesaje post perasan lelebih kat sini. Nak perasan kat tempat lain x boleh, hihi Ok, sekian. 

bye


No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers