Monday, January 31, 2011

cawan kaca vs cawan plastik :)


Assalamualaikum.
Salam sejahtera


Salam,hye. Sejuk sungguh suasana di rumah hari ni. dari pagi smpailah sekarang. Terasa menggigil2 walaupun da pkai sweater dlm umah sdri. sejuk beb~ okeh, sila abaikan tentang cuaca hari ini.Harini si Zaty cuti. tapi bayang bayang die da menghilang dari rumah ni awal pagi tadi. nak ke BSN beli no pin UPU katenye. So tinggal la sy bersama2 munirah ngn ibu kat umah nie. ehh..kak nik pon ade, tp die suda tido.. lena betul dia tido sejuk2 nie.. :p

******
Sejuk2 nie, o9 smbil minum air teh o limau panas pun sedap kan. sgt2 sedap~ lagi2 minum dlm cawan kaca. hee.. satu sikap sy yg x bole ubah dr dulu, lau nk minum air panas je mesti nk cari cawan or gelas kaca. baru ade feel n baru bole fokus minum. gelas plastik boleh tolak ke tepi ye.. hee. ngade2 betul. Tapi betul ape, air tu akan rase lg sedap lau kite minum dlm gelas kaca dari bekas plastik. tak caya cube wat perbandingan. hehe.. entry mengade ni ditulis di sini sbb Aini kate die selera je minum teh dlm cawan plastik.. hehe.. tak setuju2!!




p/s: Okeh, da puas mengarut. jumpe lg. bye2 :p


1 comment: