Tuesday, February 1, 2011

Dia gadis yg tabah :)

Salam,hye.

Malam sebelum balik rumah, sempat lah sy keluar makan kat DC dgn seorg kawan.Kawan perempuan. Dah lama x jumpa kot die nie. Kawan masa skola menengah dulu.. Bile dah berjumpa, mula lah kami bercerita. Mcm2 yg kami cerita. Baru beberapa bulan yg lepas die da kehilangan ibu tercinta. Daripada 5 org adik beradik, die anak perempuan yg sulung. Lepas pemergian ibu, Die la yg uruskan semua urusan di rumah, uruskan adik2 dan buat semua kerja2 rumah. Pengajian juga terpaksa ditangguhkan atas sebab itu. Dan mmng betul, dia dah jadi semakin matang. Saat die bercerita tentang hidup die sekarang, wajah die nampak lebih tenang. Die seorang gadis yg sngat tabah. Sy doakan die sentiasa hepi dan gembira. Sbb die seorang kwn yg sgt2 baik.



p/s : Siapa yg bersabar di atas ujian, Allah sempurnakan sabarnya
lalu memasukkannya ke dlm syurga mana yg dia suka..

2 comments:

  1. innalillah , jarang kan dapat jumpa org yang tabah macam ni ? huhu~

    ReplyDelete
  2. mmg tabah.
    kdg2 pglmn mgajar kta untuk tabah kan

    ReplyDelete