Friday, April 22, 2011

Bila tak cukup kekuatan..

Assalamualaikum.
salam sejahtera buat semua.

Semakin hari semakin banyak dugaan yang diterima. Nak tak nak terpaksa juge tempuh. Macam2 masalah yg datang. keluarga, cinta,kawan2. Kadang2 rase mcm nk simpan semua masalah tu sendirian, daripada cuba cerita kat mereka2 tapi tak didengar, buat endah tak endah. Lagi bertambah rase sakit dalam hati ni. Sy tidak cukup kekuatan untuk hadapi dugaan ni bersendirian.. tapi takde siapa lagi yg boleh membantu, mendengar setiap masalah dengan ikhlas,jujur n tak buat muka bosan. Belum ade lagi. Yg ade cume dengar dan buat tak tahu je. Sedih, terkilan so simpan je la sorang2. Luah kat blog ni pun ok gak.. huhu..

Salah satu cara nak menaikkan semangat diri ialah dengan membaca kata2 semangat, kata2 hikmah n seumpamanya. Selalu jugak kot sy buat mende nih.. ^^


pic from google

Satu cara lagi cuba lihat kesusahan org lain, jadikan iktibar dalam diri kita.Baru kita sedar yg dugaan kita tidaklah sehebat mana pun berbanding dengan mereka2 yg lebih menderita..

p/s: pliz Syu, be strong!! ^^

No comments:

Post a Comment