Saturday, April 2, 2011

terima kasih kawan2

Assalamualaikum.
Salam sejahtera semua ^_^

Lately agak bz, sampai xde mase nk bukak blog. Mnggu lepas ade majlis kenduri kat umah, terima kasih la pade sesape yg datang tu ye. Pic nk letak kat sini memang la xde. Bz sgt teman ibu layan tetamu kat depan sampai xde mase nk pegang kamera. Lagi lagi xde sesiapa yg nak disuruh untuk jage kamera tu.isk3 :(

****
Kawan2 sy wat suprise sbtu tuh. Tetibe je dorang kol ckp da nak sampai. Wahh.terharu gile. Thanks korang. Sayang korang sgt2 tau. Walaupun korang x dapat dtg untuk kenduri ahad tu, tp sekurng-kurangnya dtg gak kan sbtu malam tolong2 basuh pinggan..hehe :)






Byk lagi pic dorang nk upload, tapi line tenet majok ngn sy kot. isk2.. cukuplah untuk entri kali ni. :)

p/s: Rindu ngn kawan2 yg dulu dulu..



No comments:

Post a Comment