Tuesday, June 28, 2011

Cabaran 30 hari # Hari kedua-muvie-


Assalamualaikum.
Salam sejahtera kepada semua pembaca.

Sekarang sampai giliran untuk menjawab soalan yg ke2 dlm entry INI.

Soalan: Movie paling best penah anda tengok?

Okeh, jawapannye ialah DEEP BLUE SEA. Cerita tentang ikan jerung yang dibuat ujikaji yang menyebabkan ia menjadi semakin bijak dan ganas. Ramai tau orang orang yang kene ngap. Memang patut la pun, Sebab makmal ujikaji tu kat tengah2 laut. Nak p sane pun ne naik helikopter. Sorang je yg terselamat.Laki ke pempuan tak ingat plak.hee ^_^. Tapi muvie nie memang sgt best la. :) Best tau cite nie. First tengok mase darjah 4 dulu..


poster die-google

tangan die nie kene ngap-google

mamat ni x pasan jerung kat belakang die. 
sekali ne ngap.sape suruh jahat sgt -google



ok.bye. Till next entry yea :)





1 comment: