Monday, June 27, 2011

update buku :)

Assalamualikum
salam sejahtera kepada pembaca :)

Fuh..fuh..berhabuk buku nie. Lama da x belek2.. sampaikan pasword pun hmpir lupe. ni sebab masalah  blogspot la haritu. Bukak2 blog, tgk byk entri yg ilang. sampai sekarang entri2 tu tak muncul2. Baru sekarang berkesempatan nak update blog nie :)

Sebenarnye sy baru start cuti semester. Lambat sebab buat intersesi untuk 2 subjek. Nak kurangkan beban sem depan kononnye. So, baki cuti sem tinggal 2 bulan. tak tau lagi lah cuti ni nak buat ape. Mungkin buat part time. Mungkin duk lepak kat umah je. tak pasti lagi lah. yg pasti selama 2 bulan ni sy mesti rindukan s.alam. ^_^


okey,untuk pastikan buku ni sentiasa berupdate, sy nak buat cabaran 30 hari by cik Ezy.tq cik ezy :)  Cabaran ni akan sy mulakan esok ^_^




ok bye, till next entry :p


No comments:

Post a Comment