Hi, belum sempat nak update header baru. Blog berkaitan kehidupan seorang Asyiqin.



Saturday, January 26, 2013

Tamat zaman belajar, memori paling indah.

Assalamualaikum. 
selamat pagi.salam sejahtera.

Dua minggu lepas (17/1/2012) lepas habir paper Taxation II, insyaallah tamatlah sudah kehidupan kami  sebagai seorang pelajar degree. Alhamdulillah, sekarang semuanya bergantung pada keputusan final exam nanti. 

Perasaan aku?  xde perasaan sangat kot. biase je. Mungkin sebab kehidupan degree ni tak memberi impak yang cukup kuat sgt bagi aku. Tapi kehidupan di Shah Alam aku cipta banyak memori. memori indah cukup indah dan tersangat indah di Shah Alam ni. Shah Alam tempat aku belajar berdikari, tempat aku belajar menguruskan hati dan tempat aku belajar mengenali kawan dan lawan.


Till next entry :)



Post Pilihan

randomposts

Followers