Friday, August 1, 2014

Raya

Assalamualaikum
Salam sejahtera.


Harini menaip gune fon je. Sedang dalam perjalanan ke Kl lepas 4 hari bercuti raya di nilai. Raya tahun ni sama je mcm yg lepas2, cuma yg beza tahun ni ade tetamu istimewa dtg beraya dekat rumah ^^

Dah masuk bulan ogos pun. Mksudnya dah 3 bulan perkenalan kami. 3bulan tu masih baru sangat. Org cakap hubungan ni msih hijau sgt lagi. masih belum kukuh. Silap sikit mngkin jd rapuh. Dlm 3 bulan ni pun aku dah nmpak byk perbezaan antara kami. Tapi tu tak jadi masalah pun.InsyaAllah, niat yg baik tuhan permudahkan. Sekarang pun dah rasa mudah walau ade sikit dugaannya. Semoga hubungan ni diberkati. Semoga dipercepatkan untuk jadi yg halal buat dia. Sebab tak nak terus lama2 berkawan tnpa sesuatu yg x pasti. Selagi belum jadi yg sah, selagi tu belum ade kepastian yg kami akan jadi milik satu sama lain. Kan? Tuhan...permudahkanlah urusan kami berdua..

Lagi 3 stesen nak smpai. Kite stop di sini. Lain masa smbung lagi. ^^

No comments:

Post a Comment