Sunday, August 10, 2014

Throwback

Assalamualaikum
Selamat malam ^^

Harini kite menaip kat ofis je. Kebetulan dorang tak block internet kan petang ni. Hehe

Eh, dah lama tak tnya khabar hati kan? Sihat tak hati awk? Harap sihat dan baik baik je. InsyaAllah ade yg mendoakan dari  jauh (: 

Harini dah 9 August, sekejap je rasa masa berlalu. Sekejap sangat. Macam macam dah tempuh, pahit manis semua ada. Bila pandang ke belakang balik kan, tak sangka sungguh hidup akan berubah macam ni. Berubah kearah yg lebih baik yg pastinya, InsyaAllah^^

Dan bila sedar diri yg semua tu dah berlalu, senyum je. Selagi hilang ingatan tak kan pernah lupa. Macam ayat seseorang tuh. Ye, sama macam aku. Tak kan pernah lupa.  Senyum lagi.. Senyum sebab kalau bukan sebab masa lalu, aku tak kan rasa ape yg aku rasa sekarang, sekarang lagi indah kan? ^^ Ibu pun cakap macam tu. Ibu cakap Allah tu maha adil, dia beri kita rasa sakit yang sangat sangat dulu sebelum  beri apa yg sebenarnya kite perlu. Betul lah tu. ^^

Tak lama lagi je status hidup pun akan berubah. Semoga urusan ini dipermudahkan.  Merancang je yg aku mampu buat, sekali dngan doa dan tawakkal.  Banyak kali jugak rase down yg teramat, tapi aku kan kuat. Haha. Ibu kata hati aku keras, jiwa aku keras, Tapi tak pun lah. Semua ni sebab Tuhan dan anugerahkan aku sekeping hati yang boleh menerima kenyataan tanpa banyak persoalkan sebabnya.

Lama lagi nak balik ni. Menghitung detik 12 malam. Satu hari lagi akan kurang dalam hitungan. Makin lama makin rasa hati berdegup kencang.. ehh yeke? Entah..

Aish.. manager lalu lalang lalu lalang pulak, kite harus stop. Jmpe lagi lain entri ^^








No comments:

Post a Comment