Tuesday, May 12, 2015

Mei 2015 : Dah Setahun rupanya

Assalamualaikum..
Selamat petang..

Akhirnya ade kesempatan lagi nak update blog.

Ape khabar hati harini?
Alhamdulillah.. okey je macam selalu.

Mei 2015.
Dah setahun.

Mei 2014 adalah bulan yang paling manis.
Manis macam aku..hehe

Masa tu adelah masa di mana aku sedang cuba merawat hati sendiri. Aku selalu berdoa usai solat supaya hadirkan jodoh yang tepat untuk aku. Hadirkan seseorang insan yang akan selalu di sisi dan tak akan pergi dari aku. Alhamdulillah. Tuhan mendengar doa aku. Dan sejak tu lah, urusan untuk mengikat tali pertunangan dan bernikah menjadi mudah. Semuanya dipermudahkan. Keluarga pun tiada bantahan dan halangan. Alhamdulillah, bahagia sangat rasa. 

23hb Mei nanti genaplah 4 bulan status dah bertukar jadi isteri orang.

Tapi sebenarnya sometimes pun aku tak percaya yang aku dah kahwin. Kadang kadang masa jalan-jalan dengan suami, tengok muka dia and spontan aku akan sengih tetiba. Sebab dalam hati aku duk cakap. ... ehhh..aku dah kawen rupanya. haha rase macam nak tampar diri sendiri. Dush !


Suami saye yang hensem, i lebiu so much!!


No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers