Friday, November 12, 2010

Lusa last paper, suda grad :p

salam,hye. lamenye dah x update blog nie. sibuk la. paper last si finance lusa. byk jugak chpter nk kena cover lg nie. lepas tu kire dah grad laa.. ^_^ ahad nie mknenye da berakhir la diari hidup sbg seorang mahasiswi.Lepas nie kalau xde aral, smbung degree pule. Insyaallah.

Sebelum keluar result last ni, ingat nk cari duit saku lebih lahh. yela, mane de duit lg kat poket nie. duit ptptn da abes.hee byr duit sewa umah, bil api bil air, duit mkn.. dah la bil api ngn bil air tu melambung2 tingginye. padahal bukan guna byk mane pun..aishh..sadis. ni la sgt menggatal nk duk luar, padahal boleh je lau nk mohon duk dalam. tp byk la pulak borang nak ne isi. leceh pule di situ nmpknye.

Keje part time da dpt. mintak dkt mydin je. promoter kasut sekolah. 20 hb ni stat la keje.kan x lame lg budak2 nk cuti skolah.. mydin je la dekat dgn umah. yelah, lau bole bwk trnspot sdri bole la g cri keje jauh2 sikit. ape gunenye ade lesen moto dgn keta ni syuhada.. nak bwk motor sdri g keje ibu x bg pulak. bahaye katenye. dah tu dulu suruh pulak amik lesen motor dgn kereta. Aishh. xpe2. da keje tetap nt bole beli sebijik kereta. okeh2.  blaja pndai2 syue, nt bole dpt keje best ^_^ 


Tetibe terase sayu sedih pulak nk tinggalkan kwn2 i kat Londu ni. walaupun peel dorg tu mcm2, kdg byk menyakitkan hati je, tp bile berjauhan nt rase kosong pulak. rase rindu tu pasti ade. hmm, byk betul kenangan selama 3 tahun nie. byk yg terjadi, kenapa la harus berakhir mcm nie..tak faham, tapi harus terima.

No comments:

Post a Comment