Tuesday, November 2, 2010

Maaf kan saya ya. ;))

Assalamualaikum.
Salam sejahtera



maafkan sy awk..


awak. sy tak tau kenapa sy jd mcm ni hari ini..

rasa mcm nk marah2..


mesti awak seram kan lau muke sy jd cmni???


lagi..
saya rasa mcm nk nanges..




mcm budak2 kan??
tapi saya ade perasaan jugak.

tapi saya xnk marah2..
saya xnk menangis mcm budak..
apa yg sy boleh buat??
.
.
.
.
.
.
.
.
.

seharian sy termenung..
saya fikir kenapa sy jadi mcm nie.
tapi sy buntu.
sy x tau nk buat apa..
.
.
.
.
.
.
.

kalau lah doreamon tu wujud..
dah lama sy culik dia dr nobita..



saya nk mintak pintu suka hati dr dia.

=(



sy nk mintak dia bawa saya jauh2 dr sini..
.
.
.

sy nk pergi satu tmpt yg tenang.
yg x wujud perasaan begini..


tapi ade ke tmpat mcm tu awk??

awk..
awk..
awk..

saya bingung..

No comments:

Post a Comment