Tuesday, November 23, 2010

gud luck 4 all spm cndidates :)


Salam,hye.selamat pagi. jap lg kul 10 nk g keje, sekarang bole la g jln2 dlm dunia maya nie.

Semalam first day keje part time.. mmng xde keje pun. hehe. duk je tgk customer lalu lalang. ade gak la yg beli kasut skola tu, tp x ramai. yela. bdk2 kan baru je cuti skola..Tp yg x bestnye tu, tempat kasut tu duk kat tgh2. Dikelilingi department2 len mcm pampers, brgn muslimin n textile. Dah la staff tak ramai pun. ataupun xde staff.bole la gitu.hee.. jadi sy dgn illa la jadi mangsa melayan karenah2 customer yg nk itu ini. hehe..bos, patutnye byr gaji kami lebih tau.. ini kan bukan keje kami sbnrnye. kami cume promoter (: tapi x kesahla, seronok gak keje cmni. walaupun agak letih.

Eh2, harini SPM kan. my adik ngn sepupu yg 3 org tu amek spm arini. paper BM katenye. Harap mereka dapat buat yg terbaik. n Selamat menempuh peperiksaan buat spm candidates kat luar sane. chaiyok2!! ^_^

Ehem. bile la agaknye result uitm nk kuar nie.. dup dap dup dap rase jntung nie. i nk grad dgn flying colours.. insyaallah. n yg x sabonye nak tau dapat degree kt mane nt.. huhu.. ^_^

No comments:

Post a Comment