Friday, September 23, 2011

perlu ke nak marah marah selalu?

Assalamualaikum
Salam sejahtera buat semua.

O9 kat fon je skrg ni. tgh tggu tren nak balik nilai. lg 45 minit baru tren sampai. dgn manusia yg ramai, sangat sesak. memang tak dpt la seat nanti. 

Btw, hati sakit. rase sakit macam kau pergi cucuk2 kan jari kat kaca yg da pecah2 tu. tekan tekan smpai berdarah la kan. tapi rase sakit kat hati ni lg mendalam kot.tak perlu rasanya nak marah marah kan

N tak tau nk justify kan post ni. tak reti o9 guna fon ni. leceh.
Lg prefer o9 dgn lptop compaq yg gedabak tu. k, jumpe lg next post. 

No comments:

Post a Comment