Friday, September 2, 2011

Sedikit tentang raya

Assalamualaikum.
salam sejahtera buat semua.

Selamat hari raya aidlilfitri buat semua. Best tak raya? best tak jumpe saudara mara n kawan2 di hari raya ni? Best kerr.. =.="

Rasenye raya tahun ni paling bosan dari yg biasa. Paling tak meriah. paling tak best. Raya kat Nilai ni je pun. Sedara mara yg sporting bape kerat je sangat. Ada yg menjauhkan diri, dah tak nak campur n bergaul dengan sedara mara yg lain. Ingtkan bile masing2 dah besar, dah boleh berfikir secara waras. Ini tidak. dah tak nak bercampur dgn sedara mara kt sini.Bila nenek dgn atuk dah takde, masing2 jadi cmni lah.  Lantaklah kau labu. geram aku!

Raya tahun ni tak best sebab xde pic byak2. yelah, dah suasana tak best, mestilah nak snap pic pun xde mood kan kan..huu..tapi sebenarnye ok je..tak tau lah nape emo sangat hari ini. Ntahlah.

Adik sakit. Asik ke tandas je raya nie. kesian kat dia.Keracunan makanan agknye. Salah satu sebab juga kenapa mood raye tahun ni xde. Sebab tengok adik tak ceria. Hilang keceriaan diri ini sekali. Hurm. tah la. tak tau la.Lagipun zaty dah nak balik poli esok. sekejap je dia cuti.

Walaupun aidilfitri kali ni rase agak berlainan sekali,Tapi selagi keluarga ada di sisi, selagi itu aidilfitri tetap bermakna..





No comments:

Post a Comment