Monday, May 19, 2014

Tanpa tajuk

Assalamualaikum
Salam sejahtera, selamat tengah pagi (:

Ape khabar hati harini?
Alhamdulillah, baik baik saje..kot.. 

Harini sebenarnya hati tak berapa nak sihat. Tak tau punca kenape, tak tau sebab apa, taktau la. pusing! Rase tak sedap hati, rase nak lari tapi tak tau nak pergi mana. Huh. Nasib baik rasa tu makin lama makin hilang bila aku malas nak layan sangat. Buat tak tahu,tapi.. sampai bila lah nak pura-pura berlagak kuat, Syuhada? Eh, pura-pura ke? Tak la. aku mmng kuat, mungkin sebab terpaksa keraskan hati. mungkin lah.

Tapi syukur lah,
ade yg sudi menemani hari di siang dan malam,
ade yang sudi buat hati ni gembira dan ceria,
ade yang sudi mendengar walau mulut ni masih tak sedia bercerita,

Tapi kalau lama-lama, yg sudi tu nanti takut lama-lama pun dah jadi tak sudi.
Jemu mugkin. Orang memng akan cepat jemu dgn aku. 

...Selalu.

dan pergi.. jauh.

No comments:

Post a Comment