Saturday, February 12, 2011

kelopak mata berkilo-kilo!

Salam hye.
Salam sejahtera kepada sesiapa yg sudi bace this entry la.

Entry kali ni ditulis dalam keadaan yg sgt mengantuk. Sy tak tau kenapa sgt la berat kelopak mata ni. Kalau timbang mau berkilo2 ni. Mybe sebbab semalam sy tido lepas subuh kot. Pastu pas zohor p teman wani shoping jap. Sy pandang je la die shoping itu ini, sy xde duet, mane bole pegang2, nanti rosak,tokey suh ganti t naye je..huhu.

After this nk p cuci muka n start wat esemen!! esemen melambak2 mcm pasir di tepian pantai..huu.. :(. Sy sebenarnye bukan lah seorang yg rajin membuat esemen awal2 nie. Tapi dah kena physco dgn sang rumet dalam bilik nie. Nasib kau lah syuhada, dapat sebilik dgn orang yg rajin..Adoi.. siyes, dorg memang menakutkan sy. Sy takut tgk dorang selalu every time bukak buku n study. isk3. mase bile dorg nye pleasure tyme tah.. Nak tnye segan lak..huhu.. 

Okeh, sy dah lupe nk taip ape lg kat sini. Mata saya perlu tindakan segera. Kalau tidak x siap esemen2 sy ni. k, jumpe lg, bye2!!

p/s: thanx for reading ^_^


No comments:

Post a Comment