Thursday, August 4, 2011

rindu semester baru ^_^

Assalamualaikum
salam sejahtera buat semua :)

Apa khabar semuanya hari ini? hari ni hari keempat kita sebagai umat islam berpuasa kan kan :). Mungkin ade yg sibuk membuat persiapan berbuka sekarang nie. Bagus2. memasak lebih baik dari membeli.lebih jimat, lebih sihat,lebih puas hati! Sekarang di nilai cuaca mendung, guruh kedengaran tapi takde pulak hujan yg turun. ^_^

Lambat lagi rasenye nak masuk semester baru. Dengar cerita mereka mereka tu cakap kuliah start 12 september. Okey, kena duk rumah sewa plak la kan. Rumah sewa tu pun belum tengok lagi. Tah macam mane rupe dan keadaan rumah tu pun tak tau la kan. Duduk satu rumah 7 orang dengan sewa RM700 sebulan. ok lah kan? Yelah, nak duduk kolej dah x dapat dah. Nak kate tak aktif rasenye kebanyakan aktiviti kolej sy join. ape lagi la yg tak cukup eh.bias? haha. entahlah. xde rezeki mungkin. terima je lah. ^_^

Hari ni entri pendek. maaf. rasa tak berapa sihat. Lain kali sy cerita panjang2 lagi okey? selamat berpuasa semua ^_^


No comments:

Post a Comment