Wednesday, August 16, 2017

HARI INI, 3 TAHUN YANG LEPAS (:

Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera buat semua pembaca.

Ehem, ada apa ye pada tiga tahun yang lepas?
Ya, tepat pada 16 Ogos 2014. 

jeng jeng jeng...

Kalau nak tau, pada tarikh ni lah aku dilamar dan bergelar tunangan orang!

Aku pernah cerita dekat pos INI. Kalau rajin boleh la baca ye. Manisnya bila ingat saat-saat tu.... Tapi malu pun ada. aish! hihi.. hai suami, kalau awak curi-curi baca entri ni, sila senyum sendiri tau! 

Alhamdulillah Syukur ya Allah..

Perkenalan  yang mulanya cukup singkat dan ringkas berakhir dengan sebuah ikatan yang cukup indah, cukup bermakna buat kami berdua.  Semoga jodoh ini diredhai Allah sentiasa.

so, untuk awak suami saya,
HAPPY 3RD YEAR ANNIVERSARY OF OUR ENGAGEMENT. I LOVE YOU 💗💗💗


p/s: kalau dah baca jangan lupa klik iklan kat blog ni ya, thanks!

4 comments: