Tuesday, August 22, 2017

Perangai Pelik kebelakangan ni

Assalamualaikum Wbt
Salam Sejahtera buat semua pembaca (:

Kebelakangan ni aku ade satu habit yang bagi aku cukup pelik. Aku tak faham kenapa jadi macam ni, bukannya sengaja tapi spontan dan tiba-tiba je jadi macam tu. Bahaya tak agaknye ye bila sekarang ni suka :

...... Gigit jari kelingking masa tidur?

Gigit ye, guna gigi. Bukan hisap jari macam baby tu. bukan. Macam malam tadi, bila terjaga dari tidur je, sakit sangat jari kelingking ni, siap ade tanda gigitan gigi aku lagi. Macam kelakar pun ade jugak. alahai. bahaya tak agak-agaknya? Dah google takde pulak jawapan. hahaha  ^_____^

Harap-harap takde apa-apa effect dari habit yang entah apa-apa ni. Dan semoga habit ni akan berhenti cepat-cepat, sakit tau!

Comelnyaaaaaaa awk! 

pic dari google (:

No comments:

Post a Comment