Wednesday, July 6, 2011

Cabaran 30 hari#Hari ke10-apa terjadi hari ini-

Assalamualaikum.
Salam sejahtera buat semua ^_^

Sampai giliran untuk soalan yg ke 10 dalam cabaran 30 hari.
rujuk entry INI k :)

soalannye: Hari ke 10..apa yg berlaku?

Hmm..bosan plak jawab soalan gini. Hehe, dah hari2 keje kan. so hari ni keje gak la. cume kak sham cuti, so cume sy, rita dgn qilah je yg jage kedai. baju2 banyak tak siap lagi. Cuma hari ni banyak borak dengan rita sebab Qilah p jage bintang kat Giant.. Hari ni mase x terasa lama sangat pun..terase kejap pulak dah pukul 9.45 malam.  abang faizal, kak zaini dgn hardiv ade melawat kedai.. dekat je pun mydin dgn kedai ni.. rehat mcm biase, pukul 5 sampai 7 malam. kalau solat pun, solat dlm kedai jek. rehat 2 jam straight, tak tau nak p mane je. slalu lepak kat mydin borak dgn illa, kak yan , hardiv or abg faizal je lah :))

k, till next entry. :)


No comments:

Post a Comment