Sunday, July 10, 2011

Cabaran 30 hari#Hari ke14-perkara menarik-

Assalamualaikum.
salam sejahtera pada semua..

Hari ni hari ahad. so, hari ni juga kena jwb soalan ke 14.
Dalam cabaran 30 hari dlm entry INI

day 14: perkara menarik yg anda lakukan hari ini.

Hari ni sy kene amik cuti. ada majlis perkahwinan sepupu saya. sampai kampung lepas balik kerja malam ahad tu. Biase lah kan. adat masyarakat jawa nie mereka buat kenduri dari petang sabtu hingga petang ahad. kiranya kena pastikan makanan cukup la untuk 2 hari tu. ^_^. Balik kampung xde la tolong ape sgt, tolong makan jek. sebab sampai pun da lmbat, persiapan semua memang da siap. yg basuh2 pinggan n buat kerja kat belakang pun orang lelaki yg buat. so haritu memang makan, makan, makan je lah. :)) jom tgk pic sikit eh..





ok, bye. till next entry pulak

No comments:

Post a Comment