Saturday, July 16, 2011

Cabaran 30 hari#Hari ke20-apa yg terjadi-

Assalamualaikum.
salam sejahtera buat semua pembaca.

Day 20:Hari ke 20.. apa yg terjadi?

Hari ni hari sabtu kan.so dr pagi sampai malam memang kat tempat kerja je lah. susun2 baju. lipat seluar, serve cuctomer. duk pandang ushar2 abg kedai hari2, p lawat illa kat mydin untuk bergosip n begitu lah rutin seharian kat tempat sy kerja nie. nak borak2 dah tak tau ape nk diborakkan. bosan je memasing. last2 buat hal sendiri. Melayan perasaan je. If ade customer dtg, baru la pi layan. lau tak masing2 duk je berangan. haha. Takpe, x lame pun wat part time kat cni. Puase nt rancang nak duk rehat kat umah jek :)

ok, cite dah habis.bye :)




No comments:

Post a Comment