Tuesday, July 19, 2011

Cabaran 30 hari#Hari ke23-Dream wedding-

Assalamualaikum.
salam sejahtera buat semua.

Day 23: Your dream wedding :)

Ehem2. dream wedding? haha.. kalau mimpi2 nie mcm2 boleh jadi kan. Berangan nak buat majlis kawen macam itu, macam ini lah.. tapi kena jawab gak kan soalan nie.. huhu.. meh tengok gambar meh :)












haha.. berangan je tau.. actually, mase majlis kawen sy nanti,  sy nak buat yg sederhana je. tap perlu lah nak berhabis banyak sgt. Majlis cume sehari je kan :) Buat sekadar yg termampu je. Taknak la berhutang untuk buat kenduri kan kan :)

ok, till next entry ^_^






No comments:

Post a Comment