Friday, July 1, 2011

Bintang - Hari kedua

Assalamualaikum.

salam sejahtera buat semua.

Hari kedua kerja part time di bintang. Okeh, sampai2 buat keje macam semalam. kemas2 kedai n layan customer. tapi tibe2 Qilah panggil n cakap sy ni sebenarnye dalam tempoh percubaan selama seminggu. Aduh! Kalau dlm mase seminggu dorang tak puas hati dgn kerja sy, sy akan diberhentikan tanpa gaji. Macam tu plak. semalam xnk gtau ape2 pun kan. Geram betol rase. Baik sy duk umah tggu keje kat mydin tu. Keje mydin lg best dr keje kat sini sebenarnye. Ati pun ckp mcm tu. :(

Harini Rita cuti, cuma saya, Qilah dgn kaka sham je jaga kedai. Qilah dah mula senyum n tegur2 sy nie. so far die ok.senyuman die manis tau. Kak sham pulak suke sgt borak dengan sy, cerita macam2 dgn sy. Tapi suke sgt cakap sy lipat seluar senget lah. tak betul lah. sampai ne lipat semua balik. sabar je lah. tapi tengok die lipat, lebih kurang same jek cam sy buat. Okey syu, sabar2. Kau tu baru lagi..

Rehat tadi akem datang. kebetulan die dari umah makcik dia kat usim, dtg singgah jenguk sy kat sini. kebetulan time tu kul 3 n sy rehat.so die Bawak p makan kat tesco. Dah lama x makan mee sizling. sedapnye :) Nasib bek rehat 2 jam kan.thanks la akem blnje air oren td.. :)

Malam2 nak p solat maghrib sgt seram.. sgt sunyi tempat atas bus stand tu.. menakutkan. n Nasib bek gak dorang bagi luangkan masa tuk solat..thanks :)

okey.da penat. nak tido jap lagi. smpai ketemu untuk cerita esok.. ^_^

1 comment:

  1. saya xphm..huhu blur gila pg nie..maap! hehehe

    ReplyDelete